خودکشی یک معلم به دلیل مشکلات مالی
“منصور کیهانی”، معلم بازنشسته آموزش و پرورش شهرستان سنقر به علت پارهای مشکلات مالی اقدام به خودکشی کرد. منصور کیهانی که ۶۰ سال داشت چند سال گذشته از آموزش و پرورش بازنشسته شد و نزدیک به ده سال از همسر معلول خود پرستاری کرده بود.در حال حاضر مرحوم کیهانی دارای[…]
