سرقت پس از بیهوش کردن مالباختگان

رادیو راه ابریشم

Live    
[metaslider id="8455"]

سرقت پس از بیهوش کردن مالباختگان

فرد شیادی که با تعارف نوشیدنی‌های مخلوط به مواد بیهوش‌کننده به مردم از آنان سرقت می‌کرد، توسط مأموران انتظامی شهرستان کرمانشاه دستگیر شد.

به گزارش ایسنا منطقه‌ی کرمانشاه، سرهنگ «رضا شیرزادی» فرمانده‌ی انتظامی شهرستان کرمانشاه در این‌باره گفت: دو نفر از شهروندان شکایتی مبنی براین‌که در زمان صرف عصرانه در حاشیه‌ی رودخانه‌ی «قره‌سو» فردی در پوشش لباس سربازی به بهانه نیاز به تماس تلفنی به آنها مراجعه و پس از استفاده از تلفن همراه برای تشکر چند پاکت آب میوه به آنها تعارف کرده که پس از نوشیدن آبمیوه هر دو نفر بیهوش و بعد از چند ساعت هوشیار شده‌اند، مطرح کردند.

شیرزادی افزود: مالباختگان پس از بیداری متوجه سرقت 500 هزار ریال وجه نقد و یک رشته گردنبند طلا و گوشی تلفن خود شدند.

وی اظهار کرد: این موضوع توسط مأموران کلانتری 23 تعاون پیگیری و پس از رهگیری تلفن همراه موفق به شناسایی محل اختفای سارق در یکی از محلات اطراف کلانتری شدند.

فرمانده‌ی انتظامی شهرستان کرمانشاه گفت: طی عملیاتی غافلگیرانه این فرد دستگیر و در بازرسی از محل ضمن کشف عوامل مسروقه یک دستگاه خوردو پژو که در سرقت‌ها از آن استفاده می‌شد، کشف و ضبط شد.

شیرزادی تصریح کرد: در بازرسی از مخفیگاه سارق دستگیر شده مقداری از وسایل مسروقه کشف و مشخص شد سارق به‌وسیله‌ی یک دستگاه پژو اقدامات مجرمانه خود را انجام می‌داده است که خودرو مورد نظر نیز توقیف شد.

این مقام انتظامی با بیان این‌که متهم در تحقیقات اولیه به سرقت به روش بی‌هوشی افراد از طریق مواد خوراکی و آبمیوه اعتراف کرد، خاطرنشان کرد: پلیس همواره به شهروندان توصیه کرده که از قبول نوشیدنی از افراد غریبه پرهیز کنند.

 

Have your say