نامه سرگشاده هاشم خواستار فعال مدنی و مسئول کانون صنفی معلمان مشهد به رهبر جمهوری اسلامی ایران
1-آقای خامنه ای به شما تبریک میگویم بخاطر اینکه هر چقدر امثال سید جمال الدین اسدآبادی و آیت الله نائینی و طباطبایی و بهبهانی و طالقانی و مهندس بازرگان و دکتر شریعتی و … تلاش کردند که اسلام را با دموکراسی ( مردم سالاری ) و آزادی آشتی دهند ،[…]
